Середній вік та стать користувачів, їхні інтереси та цілі, з якими вони заходять на сайт або додаток, географія проживання – вся ця інформація допомагає скласти портрет цільової аудиторії. Завдяки йому дизайнеру простіше передбачити поведінку людей та створити максимально зручний для них продукт.
Уявимо, що UX/UI-дизайнер працює над додатком для агрегатора квитків на літаки та поїзди по Україні та всьому світу. Цільову аудиторію можна представити в такий спосіб:
- Стать: чоловіки та жінки.
- Вік: 18-55 років.
- Географія проживання: всі регіони Росії.
- Дохід: середній, вищий за середній.
- Сімейний стан: неодружені, пари, сім'ї з дітьми.
- Інтереси: подорожі, туризм, активний спосіб життя, бізнес.
- Цілі використання програми: швидкий пошук квитків, можливість пошуку оптимальної ціни та маршруту.
Якщо закінчити аналіз ЦА у такому вигляді — аудиторія продукту вийде надто широкою, фахівцеві буде складно створити програму спеціально для неї. Тому можна поділити аудиторію на сегменти:
— Студенти віком від 18 до 24 років: з невисоким доходом використовують додаток нечасто — під час канікул, віддають перевагу бюджетним варіантам.
— Бізнесмени від 25 до 45 років: з доходом вище середнього, подорожують часто через відрядження та ділові зустрічі, використовують літаки або поїзди високого класу.
— Сім'ї з дітьми або без: дохід середній-вищий за середній, вік подружжя або батьків - 25-45 років, використовують додаток кілька разів на рік - на довгих святах, під час відпусток та канікул.