Як стати веб дизайнером?

Сучасний веб-дизайн – це сплав бренд-дизайну (графіки з урахуванням характеру, цінностей, пристрастей та поривів бренду), сторітелінгу (життєвих історій та презентацій) та дизайну інтерфейсів (навігації, елементів керування, створених на основі даних)
Сучасний веб-дизайн – це сплав бренд-дизайну (графіки з урахуванням характеру, цінностей, пристрастей та поривів бренду), сторітелінгу (життєвих історій та презентацій) та дизайну інтерфейсів (навігації, елементів керування, створених на основі даних). Як це все разом працює? У цій статті ми досить глибоко зануримося та вивчимо в деталях як стати веб-дизайнером.

Фокус цієї статті: траекторія, в якій більше практики та інтенсивне зростання навичок у веб-дизайні за найкоротший період. Намагалися зробити так, щоб стаття стала для вас прямим шляхом до професії веб-дизайнера. Щоб ви отримали можливість протестити курс та професію безкоштовно, перед тим як прийняти рішення: розвиватися в цій сфері чи ні? Читай до кінця та шукай лінки! Хто такий вебдизайнер →
Хочеш стати UI/UX дизайнером?

Сила та цінність веб-дизайну для бізнесу

У чому цінність веб-дизайну для бізнесу? Веб-дизайн працює на просування товарів в інтернеті та популяризацію бренду. Як упаковка. Чим менша команда, в якій ви працюєте, тим більшою кількістю навичок потрібно володіти, щоб допомогти вирішити завдання розповсюдження упаковки та культури споживання бренду в інтернеті.

За допомогою веб-дизайну можна досягти збільшення кількості цільових дій на сайті, впізнаваності бренду, а значить і продажів.

Чим корисний веб-дизайнер?

Веб-дизайнер працює на перетину творчості та комерції. Він архітектор комфортних, функціональних, виразних та комерційно ефективних веб-просторів: сайтів, блогів, інтернет-магазинів, соціальних мереж. Якщо бренд як країна в діджитал, саме веб-дизайнер допомагає зробити так, що в ній було приємно знаходитися, орієнтуватися, подорожувати і цікаво повертатися.

Веб-дизайнер допомагає клієнту передати ідею візуальними засобами, та так, щоб це ще й викликало довіру та відгук у покупців, а ще збільшило продажі.

До дизайнера звертаються за досвідом, смаком та розумінням того, як зробити «добре» для бізнесу та клієнтів замовника.

Що таке хороший веб-дизайн?

Хороший веб-дизайн емоційний та відчутний: на телефонах, планшетах, широкоформатних моніторах – у всіх точках контакту. Гарний веб-дизайн викликає у відвідувачів позитивні емоції. Задоволення, радість, подив, передчуття у поєднанні з яскравою індивідуальністю. А ще він комерційно ефективний, корисний та зручний у роботі.

Роботи для веб-дизайнерів все ще дуже багато. Повсюди довкола нас типові та одноманітні інтернет-магазини, інформаційні портали, сервіси тощо. Одноманітність – не найкращий інструмент для залучення клієнтів. Альтернатива йому виразність, але спроби веб-розробників виділитися призводять до відверто провальних результатів і викликають у користувачів лише роздратування. Щоб робити краще, потрібна особлива культура роботи, чуттєвий досвід споживання товару та розуміння культурного контексту клієнта, з яким потрібно встановити контакт.

У сучасному веб-дизайні підкреслюють чотири ключові компоненти:

Бренд-дизайн (Графічний дизайн та комунікація з метою розвитку бізнесу) – це графічний дизайн, який застосували з метою справити враження та викликати певні почуття у певної аудиторії. Цей інструмент допомагає нам захопитись вивченням продукту;

Сторітелінг (Копірайтінг) – це історії про культуру споживання бренду, які розкривають перед нами корисну дію продукту/компанії/бренду та особливий спосіб життя з ними. Завдяки історіям ми усвідомлюємо цінність. Історії розпалюють бажання мати;

Проектування та дизайн інтерфейсів (UX/UI) – це створення комфортних функціональних інтерфейсів, які обволікають контент сайту, знаходяться під рукою та допомагають переміщатися у просторі;

Інтернет-маркетинг - інформація про поведінку клієнтів збирається аналітикою в реальному часі. Завдяки цій інформації веб-дизайнер бачить як організовані потоки клієнтів, звідки вони приходять, як купують і може пропонувати способи зробити сайт ціннішим для клієнтів та ефективнішим для бізнесу;

Як стати веб дизайнером та де отримати перший досвід?

Спосіб 1. Самонавчання
Найскладніший шлях. Щоб рухатися по ньому, потрібно спочатку знайти процес роботи веб-дизайнера та які навики потрібні веб дизайнеру? Промоніторити вакансії веб студії та скласти список hard та soft скілів і потім під кожен пункт навиків шукати добірки книг і відео, а також проміжні практичні задачі.

Плюси
  • Вчитися можна у зручний час;
  • Багато можна знайти безкоштовно;
  • Міжнародний кругозір з теорії, готових дизайн-рішень та гарна планка;

Мінуси:
  • Шлях вимагатиме значного часу на експерименти, наполегливості, захопленості та волі до перемоги;
  • Потрібно самостійно знайти проект і наставника, інакше все, що вивчатимете, може не скластися в єдину картину;
  • Є ризик підібрати не найкращі агенції (особливо без знання англійської). Тому передпідготовку у Google потрібно зробити уважно;
Гарний варіант для старту. Якщо уважно вивчити викладачів, їх роботи та підхід. Пройти безкоштовний шматочок курсу і потім вже прийняти рішення.

Плюси:
  • Вчитися можна у зручний час;
  • Можна купити через розтермінування платежів на 4-6 місяців;
  • Обіцяють роботу;
  • Чат однодумців в якому всі допомагають один одному
  • Під час навчання працюєш над проектами та формуєш портфоліо
  • Отримуєш досвід роботи в команді, що буде значною перевагою на співбесіді

Мінуси:
  • Якщо це не комплексний курс від Logos UI\UX Academy. Швидше за все, буде потрібна ще серія курсів. На це обов’язково потрібно звернути увагу - чи покриває обраний курс всі навики які необхідні для працевлаштування на позицію Junior;
  • Буває трапляються дорогі курси з упором на інструменти, а не проекти та навички (хоча б наближені до реальності).
  • Потрібно бути вмотивованим та самодисциплінованим
Спосіб 3. Офлайн курси UI\UX дизайну
Плюси:
  • Жива комунікація з групою та ментором
  • Робота в команді
  • Можливість відразу задавати питання та отримувати відповідь
  • Під час навчання працюєш над проектами та формуєш портфоліо
  • Отримуєш досвід роботи в команді, що буде значною перевагою на співбесіді

Мінуси:
  • Час на добирання (деколи він займає більше ніж триває урок)
Спосіб 4. Вебінари та майстеркласи
Такий підхід добрий для обміну досвідом. Це як замість того, щоб вивчати книгу з методологією, а потім експериментувати на проекті, ви одразу отримуєте найголовніше, стрибаєте у проект і починаєте робити та коригувати з урахуванням зворотного зв'язку.

Плюси:
  • Відразу у бій (підійде не для всіх)
  • Містять актуальну та прикладну інформацію;
  • Навчіться вирішувати завдання, наближені до дійсності;

Мінуси:
  • Іноді чомусь коштують дуже дорого, можливо тому, що містять багато текстів і тестів, як у підручнику з математики (а як ми знаємо, що навіть після підручників з математики на живому проекті завжди багато чого не вистачає з навичок);
  • Спектру комплексних завдань може бути замало, однотипні, або зосереджені навколо приватної практики конкретної групи експертів (у яких дуже одноманітне портфоліо);
  • Якщо купити велику пачку майстер-класів разом, то може стати нудно вчитися на однотипному підході і робити приблизно те саме. Творчість – штука різнопланова, різноформатна;
  • Відсутність підтримки після майстер класу. При спробі попрактикуватися виникають проблеми коли йдеш не по шаблону
Резюмуємо. Найкращий спосіб розпочати навчання бекзоштовно:


Якщо ви визначилися і вирішили стати веб дизайнером запрошуємо на комплексний курс UI / UX дизайну, куди ми включили весь необхідний стек технологій та інструментів, щоб ви могли отримати позицію Junior вже за 4 місяці!

Онлайн запис

Кожного дня ми отримуємо близько 30 заявок на одне місце! Зможемо взяти лише найбільш мотивованих. Залишай заявку та дізнавайся деталі!