Сучасний веб-дизайн – це сплав бренд-дизайну (графіки з урахуванням характеру, цінностей, пристрастей та поривів бренду), сторітелінгу (життєвих історій та презентацій) та дизайну інтерфейсів (навігації, елементів керування, створених на основі даних). Як це все разом працює? У цій статті ми досить глибоко зануримося та вивчимо в деталях як стати веб-дизайнером.
Фокус цієї статті: траекторія, в якій більше практики та інтенсивне зростання навичок у веб-дизайні за найкоротший період. Намагалися зробити так, щоб стаття стала для вас прямим шляхом до професії веб-дизайнера. Щоб ви отримали можливість протестити курс та професію безкоштовно, перед тим як прийняти рішення: розвиватися в цій сфері чи ні? Читай до кінця та шукай лінки!
Хто такий вебдизайнер →